bel tinensa benifassa

Recorregut comú amb el 1, 2, 3, 4 i 6 fins al mas de la Mora.

Mas de la Mora, a la dreta el 1 i 3, a l’esquerra conjuntament amb el 2, 4 i 6, ressegueix la llera del barranc de Bel o del Requena, passat el cingle de la Roca l’Aliga, el 6 es separa a l’esquerra. El 5 junt amb el 2 i 4 segueix pel fons del barranc fins a la confluència amb el barranc de la Jonquera on es separen a l’esquerra el 2, 4. I el 5 continua a la dreta pel barranc de la Jonquera, que el deixa a l’alçada del maset de la Jonquereta i es desvia a l’esquerra (Oest). Més endavant, pren la direcció Nord per arribar al mas de Marco i pujant pel barranc de n’Insa es troba amb el mas del mateix nom.

Des d’aquí, magnífiques vistes a la vall de la Pobla. Continua en direcció Oest paral•lel a la pista que ve des de Bel. Passa per l’Ereta de Bel. Deixant a l’esquerra la pista ve des de Bel, agafa l’antic sender que venint de la Pobla arriba al poble de Bel. Sortida del poble per la carretera fins trobar l’antic camí de Bel a Rossell, on s’ajunta amb el sender 2, baixa per trobar la llera del barranc de Requena o Bel i pel mas de la Mora, entra a Rossell.